3 рекламни стратегии във Facebook, които работят през 2020 година

Работи ли рекламата във Facebook през 2020 г.? Все още ли си струва да опитате? Ако търсите нови начини да пласирате бизнеса си, може би сте си задавали тези въпроси и преди.

Независимо дали сте във Facebook или не, фактът е, че повече от 1,62 милиарда души са част от платформата и я използват всеки ден. Това прави Facebook отличен елемент за добавяне към маркетинговите ви планове.

След като разберете как работят рекламите във Facebook и как да ги настроите (или ние го направи вместо вас), единственото нещо, което трябва да направите, е да продължите да оценявате стратегията си. Ето 3 най-добри рекламни стратегии във Facebook за 2020 г., които все още работят.

Комбинация между Трафик и Конверсии като цели за рекламите

Едно от първите неща, които научих, когато започнах да използвам реклами във Facebook, беше, че рекламите трябва да са част от стратегия, а не самата стратегия. Ако се опитвате да продадете продукт или услуга и смятате, че публикуването на реклама ще доведе до тонове продажби, ще ви предстои грубо събуждане.

Facebook работи по определен алгоритъм и отнема време алгоритъмът да задейства магията си. Освен това продажбата на продукти и услуги на студени клиенти едва ли е добра идея. Рекламите във Facebook обаче могат да станат част от цялостната ви маркетингова стратегия. Например можете да пуснете реклама за уловен лийд на вашия сайт, който кара хората да се регистрират за вашия имейл списък. Това може да ги вкара във фуния за електронна поща, за да ги подгрее за бъдещо представяне за едно от платените ви предложения.

От друга страна, рекламите за преобразуване могат да се използват за пренасочване към хора, които са били на вашия уебсайт или списък с имейли и не са направили покупка. В резултат на това ще искате да използвате комбинация от трафик и реклами за реализация и да запазите бюджета си нисък в началото. Похарчете по-малка сума на ден, докато оставите алгоритъма на Facebook да работи, за да ви намери най-добрата цена на кликване или реализация.

Реклами с динамични формати

Когато проектирате вашата реклама във Facebook, има много различни опции, от които да изберете дали искате да споделите едно изображение и текст, множество изображения (за показване на различни продукти), видео и т.н.

Рекламното послание с динамични формати е чудесна опция, защото всъщност ще персонализира рекламата, за да достави персонализирана версия на всеки, който я види. Тази персонализирана версия ще се основава на типа реклама, на който потребителят най-вероятно ще отговори. Не забравяйте, че Facebook има много информация за своите потребители. Те знаят върху кои реклами кликват и стесняват факторите до променливата по време като тип реклама, време на деня и др.

Защо не използвате тази функция за вашите продажби по каталог, трафик и цели за преобразуване, за да се възползвате максимално от възможностите на Facebook? Facebook дори тестваха самата функция и видяха, че тя подобри резултатите с 34% като цяло.

Подобряване на мобилното изживяване и по-голяма креативност

Повечето потребители на Facebook са активни чрез мобилното приложение, което означава, че ще трябва да дадете приоритет на това как изглежда рекламата ви в мобилни устройства. Това е лесна грешна стъпка, която собствениците на бизнеса правят, тъй като вероятно проектирате и преглеждате рекламите си от лаптопа или компютъра, на който вършите по-голямата част от работата си.

Уверете се, че сте наясно с основните разлики между мобилна и настолна реклама във Facebook. Напишете описанията си и предложите текст за мобилни потребители и всъщност проверете на мобилния си телефон, за да видите как изглежда.

Що се отнася до рекламното послание, думата „креативен“ е отделно от това заглавие с причина. Помислете какво биха искали да видят потребителите, което може да ги подмами да кликнат върху рекламата ви. Дали това са смели и ярки изображения? Действителна информация за ценообразуване и отстъпки? Препоръки от предишни клиенти и партньори?

Прегледайте рекламите, които виждате на личната си страница във Facebook, и отбележете какво ви привлича към тях и ви кара да искате да кликнете. Използвайте тези данни, за да проявите креативност, когато тествате различни реклами.

Финални думи

Рекламата във Facebook няма да изчезне скоро. Имайте предвид тези рекламни стратегии на Facebook за 2020 г., ако искате да подобрите резултатите си. Ако все още не сте започнали, инвестициите за реклами във Facebook вероятно ще продължат да нарастват всяка година. Най-добре е да скочите на борда по-скоро, отколкото по-късно, за да можете да изпробвате тези стратегии и да започнете да получавате резултати.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>