Случвало ли ви се е да се свържете с Facebook относно проблем, който имате? Сигурен съм, че докато правите маркетинг в социалните мрежи – поне един път ви се е случвало да възникне проблем. Като може би имате въпрос относно рекламите и сигурността. Или може би сте родител, който се опитва да коригира настройките в акаунта на вашето дете. Или може би профилът ви е деактивиран без видима причина и се нуждаете от помощ за връщането му.
В тези случаи със сигурност би било полезно да имате списък с формуляри за контакт, за да получите помощ от Facebook. Ами … затова написах в този пост!
Това е върховно ръководство за свързване и получаване на съпорт от Facebook!
Как да се свържете с Facebook и да получите помощ, когато имате нужда?
Повечето социални мрежи имат няколко форми за контакт, за да могат потребителите да съобщават за проблеми. Facebook, от друга страна, има над 100 формуляра за контакт за почти всеки проблем, който бихте могли да срещнете, докато използвате социалната мрежа.
Организирах връзките по категории и включих описание или упътване за всеки формуляр (някои формуляри са изброени повече от веднъж, ако се вписват в повече от една категория).
Достъпност
- Този формуляр е посветен на въпроси, специфични за достъпността и помощните технологии. –
- Изпратете този формуляр само ако акаунтът ви е деактивиран заради нарушаване на декларацията за права и отговорности на Facebook. Ако не можете да получите достъп до профила си по друга причина, моля, върнете се в Помощния център, за да намерите подходящия канал за контакт. –
- Ако приложението ви вече е одобрено за основен достъп до API на рекламите, можете да използвате този формуляр, за да кандидатствате за стандартен достъп. –
- Как да получите своите лични данни, ако имате акаунт и нямате достъп до него. –
Акаунти
- Изпратете този формуляр само ако акаунтът ви е деактивиран заради нарушаване на декларацията за права и отговорности на Facebook. Ако не можете да получите достъп до профила си по друга причина, моля, върнете се в Помощния център, за да намерите подходящия канал за контакт. –
- Ако в момента сте влезли в акаунта на друг човек във Facebook, моля, излезте от него и след това се върнете към този формуляр, като използвате бутона за връщане на браузъра си. –
- Facebook изисква всички членове да са на поне 13 години. Моля, предоставете следната информация, за да може Facebook да потвърди вашата възраст. –
- Ако някой е създал акаунт във Facebook, който се преструва, че сте вие или някой, когото познавате, моля, използвайте този формуляр, за да подадете отчет. –
Реклами
- Помощен формуляр за изчакващи реклами в продължение на повече от 24 часа. –
- Помощ за конкретни такси, управление на реклами, използване на ваучери и методи на плащане. –
Деца
- Получаване на информация за акаунта на дете преди изтриването му. –
- Ако смятате, че има дете на възраст под 13 години, използващо Facebook, моля, използвайте този формуляр, за да подадете отчет. –
Авторски права и запазени марки
- Използвайте този формуляр, за да докладвате за съдържание, което смятате, че нарушава търговска марка или нарушава вашите авторски права. –
- Използвайте този формуляр, ако съдържанието ви е премахнато поради оплакване на нарушение на търговска марка и смятате, че това съдържание не би трябвало да бъде премахнато. –
- Използвайте този формуляр, за да съобщавате за съдържание, което смятате, че нарушава вашата търговска марка. –
Данни
- Този формуляр е само за въпроси или разяснения, свързани с политиката на данни на Facebook (известна също като Политика за поверителност) или споразумението на Facebook с TRUSTe. –
- Как да си получите личните данни, ако имате акаунт, ако нямате или нямате достъп до него. –
Имейли
- Моля, попълнете този формуляр, ако имате проблеми с потвърждаването на вашия Facebook акаунт. Не забравяйте да опишете нещата точно така, както се появяват в акаунта ви. –
- Ако вече има акаунт във Facebook, свързан с вашия имейл адрес, и не притежавате този акаунт, моля, използвайте този формуляр, за да ни уведомите. –
Обратна връзка
- Кажете ни как можем да подобрим вашето преживяване във Facebook. –
- Уведомете ни какво можем да направим, за да подобрим вашия опит с Помощния център. –
Инстаграм
- Този формуляр е запазен, за да могат хората да съобщават за потенциални нарушения на техните права на поверителност относно изображения в Instagram. –
- Ако Instagram ви изхвърля всеки път, когато излизате от приложението, моля, попълнете информацията по-долу. –
Вход
- Ако имате проблеми с влизането или с паролата си, сте попаднали на правилното място. Моля, използвайте този формуляр, за да ни кажете за проблема, който срещате. –
- Ако имате проблеми с влизането в акаунта си поради проверки за сигурност, сте попаднали на правилното място. Моля, използвайте този формуляр, за да ни кажете за проблема, който срещате. –
Потребителско име
- Предоставете информация, така че Facebook да потвърди, че вашето специфично за езика име е вашето автентично име. –
- Ако не сте успели да се регистрирате за Facebook с вашето автентично име, моля, попълнете формата по-долу, така че съпорта на Facebook да ви помогне да настроите името си. –
- Поддръжката на Facebook временно спря вашия акаунт, защото установи, че вашият Timeline не показва автентичното ви име? Моля, предоставете следната информация, за да може поддръжката да потвърди вашето автентично име и да актуализира акаунта ви. –
Страници
- Ако не сте успели да завършите онлайн проверката за сигурност на Facebook, можете да потвърдите, че това е вашият акаунт, като изпратите на Facebook копие от вашата лична карта. –
- Ако смятате, че вашата страница е неправилно категоризирана като създадена от общността страница, Facebook ще се радва да преразгледа решението. Моля, обърнете внимание, че самата страница не се е променила. Той все още е във Facebook и феновете все още могат да си взаимодействат с него, както винаги. –
- Уведомете Facebook какво могат да направят, за да подобрят вашето преживяване с Pages Insights. –
Начини на плащане и плащания
- Проблеми с реклами, популяризирани публикации, игри, подаръци, дарения и други.
– - Регистрация за получаване на плащания от приложения. –
Снимки и видеа
- Този канал е запазен за хората да съобщават за потенциални нарушения на техните права на поверителност относно изображения във Facebook. –
- Този канал е запазен за хората да съобщават за потенциални нарушения на техните права на поверителност относно видео клипове във Facebook. –
Някои форми за контакт имат множество опции. В зависимост от избраната от вас опция ще ви бъде показан действителният формуляр или пренасочен към свързани форми за контакт или допълнителна информация.
Посъветвайте се с официалната общност на Помощния център на Facebook
Друг начин да получите помощ при проблеми с Facebook е да се свържете с други потребители във форума на общността на Facebook.
Можете да разглеждате въпроси по теми или да използвате полето за търсене в горната част на страницата.
Финални думи
Когато имате проблем, предлагам да запазите този списък, за да го разрешите и да ви бъде под ръка.
Ако изпратите съответния формуляр за контакт във Facebook, попитайте официалната общност на Помощния център и започнете дискусия в съответната официална публикация на страницата, вероятно ще получите необходимата подкрепа.
Не забравяйте също да включите ресурси извън Facebook, като например потребителски групи в други мрежи и хора, които познавате.
Какво правите, когато имате проблем във Facebook? Моля, споделете в коментарите!
Александра
Кога ще ми върнете акаунта
Георги
Моля, да бъде отблокиран бутона за покана на желаещи да се включат в група “Успокояване и тонизиране на дами”.
Благодаря!
Георги Ламбаджиев
Пенка Димчева
Здравейте. Блокираха ме без някой да обясни защо?Някой е докладвал и от ФБ изобщо без да са наясно с обстоятелствата, директно са ме блокирали за 7 дни. Категорично не зная за какво съм блокирана и държа да изясня недоразумението, но като търся в ФБ ми дава тонове напълно безполезна информация, но не и начин да се свържа директно с екипа. Ако е възможно да ми обясните, как да го сторя, къде точно мога да пиша до екипа на ФБ, относно изясняване на недоразумение?
Iliq Elena
Защо не мога да получа код за потвърждаване на забравена парола телефонния ми номер е същия но не ми изпраща sms какво трябва да правя нищо не съм направил което не бива да правя актуализира се приложението и ми изписа влезте в алкалната си въвеждам телефонния номер след като съм забравил паролата но не получавам SMS с код за потвърждение
Tatyana Boyadzhieva
Bulgaria isn’t in the list of eligible regions for paid online events. The Bulgarian citizens don’t have access to such events or streeming due to that fact. May you advice how it can be changed?
България не е в списъка на страните, отговарящи на условията за платени онлайн събития / стрийминг. Това ни лишава от възможността да плащаме и да гледаме онлайн. Как може това да се промени?
Аптраил Халил
Когато компанията пусне опцията, ще можем да се възползваме от нея. Но за момента, правилата и ситуацията е такава. Ограничени сме.
Mihaela
Защо не мога да получа код за потвърждаване на забравена парола телефонния ми номер е същия но не ми изпраща sms какво трябва да правя? Моля, да отговорите на мейла goranova_68@abv.bg
Радостина Димитрова
Здравейте.
Блокиран ми е профила без някой да обясни защо?
Съобщението което излиза е
“Получихме информацията ви
Ако все пак установим, че не сте навършили необходимата възраст, за да използвате Facebook, акаунтът ви ще остане дезактивиран. Това се дължи на факта, че акаунтът ви не следва нашите Условия на услугата.
Непрестанно се грижим за защитата на хората във Facebook, така че дотогава не можете да използвате акаунта си.”
Освен това някой е сменил паролата от
IP адрес: 77.70.7.45
Приблизително местоположение: Sofia, 22, BG
Паролата ви във Facebook е променена на Вторник, 5 януари 2021 г. в 11:12 ч. (UTC+02).
Не съм ходила в София от месеци
Не зная за какво съм блокирана и държа да се изясни причината.
Освен, чрез тази форма, не намирам начин да се свържа директно с екипа.
Ако Вие не може да ми отговорите, моля да ми обясните, как/къде мога да пиша до екипа на ФБ, относно изясняване на ситуазията?
Rumen
Здравейте,
Профила ми бе ограничен за 7 дни да споделя в групи в три подредни дни – на 1; 2 и 3ти януари 2021. Много е странно, защото с дни (от 27-28 декември) не бях споделял в нищо в групи. Обжалвах ограничаването, но не получавам никакъв отговор и не намирам никаква информация за възможните причини. Същото се случи с други деа профила на колеги, които също са админи на страница. Можете ли да ми помогнете в тази ситуация с някаква информация и насока?
Гергана Димитринова Йолова
Здравейте, моля да ми помогнете. Ноември 2020г деактивирах акаунта си временно и от тогава не ми позволява да го активирам отново. Изписва ми,че имейла ми е несъществуващ. Освен това към акаунта си имах и страница за козметика. Чрез профила си във фейсбук съм свързана с акаунта си в инстаграм. Профила ми във фейсбук съдържа важна за мен информация и снимки, направен е през 2009г. Моля помогнете ми да си върна профила.
Irfan
Не мога си вляза в профила искат ми снимка на личната карта. Снимах си личният документ изпратихго но пак нищо не се получава
Стефан Янакиев
Здравейте.
На 01.01.2021ми беше болкиран профила.
Съобщението което излиза е
Получихме информацията ви
Ако все пак установим, че не сте навършили необходимата възраст, за да използвате Facebook, акаунтът ви ще остане дезактивиран. Това се дължи на факта, че акаунтът ви не следва нашите Условия на услугата.
Непрестанно се грижим за защитата на хората във Facebook, така че дотогава не можете да използвате акаунта си.”
Моля за съдействие възможно най бързо понеже голяма част от моите бизнесконтакти са в месинджър.
Евелина Илиева
Здравейте бихте ми ли казали как да си върна фейбука от 3 седмици се мъча да го оправя и никъв код не ми идва нито на телефона нито на емейла 2 3 пъти ми дойде код слагам го и не става моля ви се помогнете ми да си върна фейбука
Яна
Здрвейте,моля ви да ми помогнете
Имам проблем с моята група.
Администратор и модератор съм,но когато искам да одобря хората които искат да влезнат в групата ми изписва : Това съдържание не е достъпно в момента
Когато това се случи, обикновено причината е, че собственикът е споделил съдържанието само с малка група хора, променил е кой може да го вижда или го е изтрил. ????
Ако има възможност,да се одобрява както всяка група.Благодаря
Яна
Оправих го.Благодаря
Radoslav
Здравейте , искам да си възстановя фейсбук профил с поща rado_8850@abv.bg
Получавам съобщение на пощата :
Здравейте, Radoslav,
Паролата ви във Facebook е променена на Неделя, 28 март 2021 г. в 14:09 ч. (UTC+03)
Когато искам д авляза в фб се появява:
Изберете проверка на сигурността
Как искате да потвърдите самоличността си? Можете да опитате с всяка опция няколко пъти.
Научете повече
Получете код на имейла си
Имейла е : Изберете имейл адрес и ще ви изпратим 8-цифрен код
r*******a@abv.bg
Този мейл не го ползвам .
Защо идва код на него , а не на rado_8850@abv.bg
Моля да го оправим.