Как да се свържете с Facebook и да получите помощ, когато имате нужда?

Случвало ли ви се е да се свържете с Facebook относно проблем, който имате? Сигурен съм, че докато правите маркетинг в социалните мрежи – поне един път ви се е случвало да възникне проблем. Като може би имате въпрос относно рекламите и сигурността. Или може би сте родител, който се опитва да коригира настройките в акаунта на вашето дете. Или може би профилът ви е деактивиран без видима причина и се нуждаете от помощ за връщането му.

В тези случаи със сигурност би било полезно да имате списък с формуляри за контакт, за да получите помощ от Facebook. Ами … затова написах в този пост!

Това е върховно ръководство за свързване и получаване на съпорт от Facebook!

Как да се свържете с Facebook и да получите помощ, когато имате нужда?

Повечето социални мрежи имат няколко форми за контакт, за да могат потребителите да съобщават за проблеми. Facebook, от друга страна, има над 100 формуляра за контакт за почти всеки проблем, който бихте могли да срещнете, докато използвате социалната мрежа.

Организирах връзките по категории и включих описание или упътване за всеки формуляр (някои формуляри са изброени повече от веднъж, ако се вписват в повече от една категория).

Достъпност

  • Access Restricted (Bad IP)Опитвате се да получите достъп до Facebook от IP (Интернет протокол) адрес, който е свързан с неправилно конфигуриран ISP (Интернет доставчик) или злоупотреби. Ако смятате, че това е грешка, моля, кажете на Facebook.
  • Accessibility for People with DisabilitiesТози формуляр е посветен на въпроси, специфични за достъпността и помощните технологии.
  • Account Disabled – IneligibleИзпратете този формуляр само ако акаунтът ви е деактивиран заради нарушаване на декларацията за права и отговорности на Facebook. Ако не можете да получите достъп до профила си по друга причина, моля, върнете се в Помощния център, за да намерите подходящия канал за контакт.
  • Facebook Ads API Standard Access ApplicationАко приложението ви вече е одобрено за основен достъп до API на рекламите, можете да използвате този формуляр, за да кандидатствате за стандартен достъп.
  • Personal Data RequestsКак да получите своите лични данни, ако имате акаунт и нямате достъп до него.

Акаунти

  • Account Disabled – IneligibleИзпратете този формуляр само ако акаунтът ви е деактивиран заради нарушаване на декларацията за права и отговорности на Facebook. Ако не можете да получите достъп до профила си по друга причина, моля, върнете се в Помощния център, за да намерите подходящия канал за контакт.
  • Account Disabled – Multiple AccountsАко в момента сте влезли в акаунта на друг човек във Facebook, моля, излезте от него и след това се върнете към този формуляр, като използвате бутона за връщане на браузъра си.
  • Account Disabled – UnderageFacebook изисква всички членове да са на поне 13 години. Моля, предоставете следната информация, за да може Facebook да потвърди вашата възраст.
  • Report an Impostor AccountАко някой е създал акаунт във Facebook, който се преструва, че сте вие или някой, когото познавате, моля, използвайте този формуляр, за да подадете отчет.

Реклами

  • Ads Pending ReviewПомощен формуляр за изчакващи реклами в продължение на повече от 24 часа.
  • Ads Billing InquiryПомощ за конкретни такси, управление на реклами, използване на ваучери и методи на плащане.

Деца

  • Child Data RequestПолучаване на информация за акаунта на дете преди изтриването му.
  • Report an Underage ChildАко смятате, че има дете на възраст под 13 години, използващо Facebook, моля, използвайте този формуляр, за да подадете отчет.

Авторски права и запазени марки

  • Copyright Report FormИзползвайте този формуляр, за да докладвате за съдържание, което смятате, че нарушава търговска марка или нарушава вашите авторски права.
  • Trademark Complaint Inquiry FormИзползвайте този формуляр, ако съдържанието ви е премахнато поради оплакване на нарушение на търговска марка и смятате, че това съдържание не би трябвало да бъде премахнато.
  • Trademark Report FormИзползвайте този формуляр, за да съобщавате за съдържание, което смятате, че нарушава вашата търговска марка.

Данни

  • Child Data RequestПолучаване на информация за акаунта на дете преди изтриването му.
  • Data Use Policy QuestionsТози формуляр е само за въпроси или разяснения, свързани с политиката на данни на Facebook (известна също като Политика за поверителност) или споразумението на Facebook с TRUSTe.
  • Personal Data RequestsКак да си получите личните данни, ако имате акаунт, ако нямате или нямате достъп до него.

Имейли

  • Didn’t Receive Confirmation EmailМоля, попълнете този формуляр, ако имате проблеми с потвърждаването на вашия Facebook акаунт. Не забравяйте да опишете нещата точно така, както се появяват в акаунта ви.
  • Email Address Already in UseАко вече има акаунт във Facebook, свързан с вашия имейл адрес, и не притежавате този акаунт, моля, използвайте този формуляр, за да ни уведомите.

Обратна връзка

Инстаграм

  • Report a Photo or Video for a Violation of Your Privacy Rights on InstagramТози формуляр е запазен, за да могат хората да съобщават за потенциални нарушения на техните права на поверителност относно изображения в Instagram.
  • Instagram Requiring Login Every TimeАко Instagram ви изхвърля всеки път, когато излизате от приложението, моля, попълнете информацията по-долу.

Вход

  • Report a Login IssueАко имате проблеми с влизането или с паролата си, сте попаднали на правилното място. Моля, използвайте този формуляр, за да ни кажете за проблема, който срещате.
  • Security Checks Preventing LoginАко имате проблеми с влизането в акаунта си поради проверки за сигурност, сте попаднали на правилното място. Моля, използвайте този формуляр, за да ни кажете за проблема, който срещате.

Потребителско име

  • Changing Your Language-Specific NameПредоставете информация, така че Facebook да потвърди, че вашето специфично за езика име е вашето автентично име.
  • My Name Wasn’t AcceptedАко не сте успели да се регистрирате за Facebook с вашето автентично име, моля, попълнете формата по-долу, така че съпорта на Facebook да ви помогне да настроите името си.
  • Verify Your NameПоддръжката на Facebook временно спря вашия акаунт, защото установи, че вашият Timeline не показва автентичното ви име? Моля, предоставете следната информация, за да може поддръжката да потвърди вашето автентично име и да актуализира акаунта ви.

фейсбук страници

Страници

  • Page Admin Security CheckАко не сте успели да завършите онлайн проверката за сигурност на Facebook, можете да потвърдите, че това е вашият акаунт, като изпратите на Facebook копие от вашата лична карта.
  • Request for Community-Created Page ReviewАко смятате, че вашата страница е неправилно категоризирана като създадена от общността страница, Facebook ще се радва да преразгледа решението. Моля, обърнете внимание, че самата страница не се е променила. Той все още е във Facebook и феновете все още могат да си взаимодействат с него, както винаги.
  • Your Feedback about Pages InsightsУведомете Facebook какво могат да направят, за да подобрят вашето преживяване с Pages Insights.

Начини на плащане и плащания

Снимки и видеа

  • Privacy Rights – Photo Removal RequestТози канал е запазен за хората да съобщават за потенциални нарушения на техните права на поверителност относно изображения във Facebook.
  • Privacy Rights – Video Removal RequestТози канал е запазен за хората да съобщават за потенциални нарушения на техните права на поверителност относно видео клипове във Facebook.

Някои форми за контакт имат множество опции. В зависимост от избраната от вас опция ще ви бъде показан действителният формуляр или пренасочен към свързани форми за контакт или допълнителна информация.

Посъветвайте се с официалната общност на Помощния център на Facebook

Друг начин да получите помощ при проблеми с Facebook е да се свържете с други потребители във форума на общността на Facebook.

Можете да разглеждате въпроси по теми или да използвате полето за търсене в горната част на страницата.

фейсбук съпорт

Финални думи

Когато имате проблем, предлагам да запазите този списък, за да го разрешите и да ви бъде под ръка.

Ако изпратите съответния формуляр за контакт във Facebook, попитайте официалната общност на Помощния център и започнете дискусия в съответната официална публикация на страницата, вероятно ще получите необходимата подкрепа.

Не забравяйте също да включите ресурси извън Facebook, като например потребителски групи в други мрежи и хора, които познавате.

Какво правите, когато имате проблем във Facebook? Моля, споделете в коментарите!

26 comments

  • Александра

    Александра

    Reply

    Кога ще ми върнете акаунта

  • Георги

    Георги

    Reply

    Моля, да бъде отблокиран бутона за покана на желаещи да се включат в група “Успокояване и тонизиране на дами”.
    Благодаря!
    Георги Ламбаджиев

  • Пенка Димчева

    Пенка Димчева

    Reply

    Здравейте. Блокираха ме без някой да обясни защо?Някой е докладвал и от ФБ изобщо без да са наясно с обстоятелствата, директно са ме блокирали за 7 дни. Категорично не зная за какво съм блокирана и държа да изясня недоразумението, но като търся в ФБ ми дава тонове напълно безполезна информация, но не и начин да се свържа директно с екипа. Ако е възможно да ми обясните, как да го сторя, къде точно мога да пиша до екипа на ФБ, относно изясняване на недоразумение?

  • Iliq Elena

    Iliq Elena

    Reply

    Защо не мога да получа код за потвърждаване на забравена парола телефонния ми номер е същия но не ми изпраща sms какво трябва да правя нищо не съм направил което не бива да правя актуализира се приложението и ми изписа влезте в алкалната си въвеждам телефонния номер след като съм забравил паролата но не получавам SMS с код за потвърждение

  • Tatyana Boyadzhieva

    Tatyana Boyadzhieva

    Reply

    Bulgaria isn’t in the list of eligible regions for paid online events. The Bulgarian citizens don’t have access to such events or streeming due to that fact. May you advice how it can be changed?

    България не е в списъка на страните, отговарящи на условията за платени онлайн събития / стрийминг. Това ни лишава от възможността да плащаме и да гледаме онлайн. Как може това да се промени?

    • Аптраил Халил

      Аптраил Халил

      Reply

      Когато компанията пусне опцията, ще можем да се възползваме от нея. Но за момента, правилата и ситуацията е такава. Ограничени сме.

  • Mihaela

    Mihaela

    Reply

    Защо не мога да получа код за потвърждаване на забравена парола телефонния ми номер е същия но не ми изпраща sms какво трябва да правя? Моля, да отговорите на мейла goranova_68@abv.bg

  • Радостина Димитрова

    Радостина Димитрова

    Reply

    Здравейте.
    Блокиран ми е профила без някой да обясни защо?
    Съобщението което излиза е
    “Получихме информацията ви
    Ако все пак установим, че не сте навършили необходимата възраст, за да използвате Facebook, акаунтът ви ще остане дезактивиран. Това се дължи на факта, че акаунтът ви не следва нашите Условия на услугата.
    Непрестанно се грижим за защитата на хората във Facebook, така че дотогава не можете да използвате акаунта си.”
    Освен това някой е сменил паролата от
    IP адрес: 77.70.7.45
    Приблизително местоположение: Sofia, 22, BG
    Паролата ви във Facebook е променена на Вторник, 5 януари 2021 г. в 11:12 ч. (UTC+02).
    Не съм ходила в София от месеци
    Не зная за какво съм блокирана и държа да се изясни причината.
    Освен, чрез тази форма, не намирам начин да се свържа директно с екипа.
    Ако Вие не може да ми отговорите, моля да ми обясните, как/къде мога да пиша до екипа на ФБ, относно изясняване на ситуазията?

  • Rumen

    Rumen

    Reply

    Здравейте,
    Профила ми бе ограничен за 7 дни да споделя в групи в три подредни дни – на 1; 2 и 3ти януари 2021. Много е странно, защото с дни (от 27-28 декември) не бях споделял в нищо в групи. Обжалвах ограничаването, но не получавам никакъв отговор и не намирам никаква информация за възможните причини. Същото се случи с други деа профила на колеги, които също са админи на страница. Можете ли да ми помогнете в тази ситуация с някаква информация и насока?

    • Гергана Димитринова Йолова

      Гергана Димитринова Йолова

      Reply

      Здравейте, моля да ми помогнете. Ноември 2020г деактивирах акаунта си временно и от тогава не ми позволява да го активирам отново. Изписва ми,че имейла ми е несъществуващ. Освен това към акаунта си имах и страница за козметика. Чрез профила си във фейсбук съм свързана с акаунта си в инстаграм. Профила ми във фейсбук съдържа важна за мен информация и снимки, направен е през 2009г. Моля помогнете ми да си върна профила.

  • Irfan

    Irfan

    Reply

    Не мога си вляза в профила искат ми снимка на личната карта. Снимах си личният документ изпратихго но пак нищо не се получава

  • Стефан Янакиев

    Стефан Янакиев

    Reply

    Здравейте.
    На 01.01.2021ми беше болкиран профила.
    Съобщението което излиза е
    Получихме информацията ви
    Ако все пак установим, че не сте навършили необходимата възраст, за да използвате Facebook, акаунтът ви ще остане дезактивиран. Това се дължи на факта, че акаунтът ви не следва нашите Условия на услугата.
    Непрестанно се грижим за защитата на хората във Facebook, така че дотогава не можете да използвате акаунта си.”
    Моля за съдействие възможно най бързо понеже голяма част от моите бизнесконтакти са в месинджър.

  • Евелина Илиева

    Евелина Илиева

    Reply

    Здравейте бихте ми ли казали как да си върна фейбука от 3 седмици се мъча да го оправя и никъв код не ми идва нито на телефона нито на емейла 2 3 пъти ми дойде код слагам го и не става моля ви се помогнете ми да си върна фейбука

  • Яна

    Яна

    Reply

    Здрвейте,моля ви да ми помогнете
    Имам проблем с моята група.
    Администратор и модератор съм,но когато искам да одобря хората които искат да влезнат в групата ми изписва : Това съдържание не е достъпно в момента
    Когато това се случи, обикновено причината е, че собственикът е споделил съдържанието само с малка група хора, променил е кой може да го вижда или го е изтрил. ????

    Ако има възможност,да се одобрява както всяка група.Благодаря

  • Яна

    Яна

    Reply

    Оправих го.Благодаря

  • Radoslav

    Radoslav

    Reply

    Здравейте , искам да си възстановя фейсбук профил с поща rado_8850@abv.bg
    Получавам съобщение на пощата :
    Здравейте, Radoslav,
    Паролата ви във Facebook е променена на Неделя, 28 март 2021 г. в 14:09 ч. (UTC+03)
    Когато искам д авляза в фб се появява:
    Изберете проверка на сигурността
    Как искате да потвърдите самоличността си? Можете да опитате с всяка опция няколко пъти.
    Научете повече
    Получете код на имейла си
    Имейла е : Изберете имейл адрес и ще ви изпратим 8-цифрен код
    r*******a@abv.bg
    Този мейл не го ползвам .
    Защо идва код на него , а не на rado_8850@abv.bg
    Моля да го оправим.

  • anita

    anita

    Reply

    zashto ne mi idva koda sletkato sam si zabravila parolata natiskam i pak ne idva

  • Мая

    Мая

    Reply

    Здравейте ,
    Фейсбук профилът ми беше хакнат преди два дни. Пробвах различни начини да го оправя,
    но не се получава.
    Искам да си възстановя фейсбук профил с поща m_jovcheva@proarch-bg.com
    Получила съм съобщение на пощата :
    Здравейте, Maya,
    Получихме заявка за нулиране на вашата парола във Facebook.
    Въведете следния код за нулиране на паролата:
    Друг вариант е директно да промените паролата си.
    После съм получила:
    Здравейте, Maya,
    Паролата ви във Facebook е променена на Понеделник, 19 април 2021 г. в 20:45 ч. (UTC).
    IP адрес: 209.58.130.45
    Приблизително местоположение: San Francisco, CALIFORNIA, US
    Ако сте направили това, можете спокойно да пренебрегне този имейл.
    Ако не сте направили това, защитете акаунта си.
    След това съм получила:
    Здравейте, Maya,
    Основният ви имейл адрес ви е променен на Понеделник, 19 април 2021 г. в 20:47 ч. (UTC).
    Ако сте направили това, можете спокойно да пренебрегне този имейл.
    Ако не сте направили това, защитете акаунта си.
    Аз не съм видяла тези съобщения. Видях ги след като ми беше забранен достъпа до профила.
    Как мога да оправя този проблем. Никъде не откривам нормална връзка с някакъв екип на фейсбук който може да ми окаже съдействие?
    Благодаря предварително.

  • Божана

    Божана

    Reply

    Здравейте, разбрах миналата седмица, че от бизнес страницата на мои клиенти, някой е заплатил реклами на стойност общо 2500 $ за турска кампания. Блокирахме картата и писахме на Facebook, Но нямаме отговор. Имал ли е някой подобен проблем и можете ли да ми дадете съвет как да процедираме. Благодаря!

    • Аптраил Халил

      Аптраил Халил

      Reply

      Здравейте, свържете се първо с банката за този проблем. Има ли сме такива случки при наши клиенти и Фейсбук няма практика да връща сумите…

  • Ивайло

    Ивайло

    Reply

    Здравейте.Нямам достъп до акаунтът си с имейл contacts@stoyanovdent.bg.При опит да вляза получавам следното съобщение:Ивайло,Your account has been locked.We saw unusual activity on your account.This may mean that someone has used your account without your knowledge.Account locked may19 2021.To protect you your profile is not visible to people on Facebook and you cant use your account.
    Успях да си сменя паролата но въпреки това нямам достъп до фейсбук страницата си.Имам нужда от помощ.Благодаря.

  • Alek Rumenov

    Alek Rumenov

    Reply

    Здравейте, акаунта ми е спрян от 3 седими поради това,че съм постнал нещо преди една година и някой ме е докладвал,даже нямам на идея за какво стана на въпрос, та заявил съм преглед но все още не мога да ползвам профила си.
    Мога да вляза в профила,но не мога да ползвам нищо,излиза ми съобщение,че има Заявен Преглед и ако остановят,че има нередности то акаунта ми ще остане деактивиран..
    със този акаунт работя и управлявам страница и ми е много важен.
    Как да разбера да ли профила ще остане деактивиран?
    Защо след 3 седмици все още нямам отговор по имейл?
    имам опция за: изтегляне на информация,но като я кликна и ми излиза същото съонщение което гласи Заявен е преглед
    Ако установим, че публикациите или коментарите ви не следват нашите Стандарти на общността, акаунтът ви ще остане дезактивиран.
    Непрестанно се грижим за безопасността на хората във Facebook, затова не можете да използвате Facebook, докато публикациите и коментарите ви се преглеждат.

    моля за съпорт,чакам вашият отговор.

  • Morena Todorova

    Morena Todorova

    Reply

    Здравейте как мога да подам жалба срещу една госпожа която е администратор на една група :забелязано в Долна Митрополия , която не ме допуска до групата, не знам по каква причина.Казва се Лили Димчева Тодорова.Тя нарушава правата ми по член 39 от Конституцията на Република България.Аз живея в този град и искам да участвам в групата.Благодаря

  • Aleksandar Skabrin

    Aleksandar Skabrin

    Reply

    НА КАКВО ОСНОВАНИЕ МЕ БЛОКИРАТЕ ОТНОВО ЗА 30 дни въпреки че има в пъти по неприятни вербални коментари в мрежата без наказание – за ДИСИДЕНТ ли ме имате – ЗАЩО МЕ ЦЕНЗУРИРАТЕ

  • Alek

    Alek

    Reply

    Акаунта ми беше дезактивиран за 30 дена,за причина която дори не знам!,пишеше,че имам право на опция Преглед който важи също за 30 дена,и ако остановите, че наистина съм направил някаква глупост то акаунта ми ще остане Дезактивиран завинаги, та аз заявих ПРЕГЛЕД още на същият ден когато ми заключихте профила, това беше преди 34-35 дена ,тоест 30 дена за минали преди една седмица,Акаунта ми е все още дезактивиран и всеки път когато вляза в профила и ми пише, че ми остава само 1 ден за преглед ,и така в продължение на една седмица, Моля дайте ми отговор ще го спирате ли акаунта или не? от този акаунт управлявам страница,която е видима за всички,но профила ми не е видим за никои. даже имате линк където пише, че може да си изтегля информацията от фб, като кликна и ми пише ГРЕШКА и не мога да си я взема, та отговорете ми да знам какво да правя защото 35 дена ми спирате работата за нещо което даже не знам какво е,за нещо което някой болен мозък ме репортнал без причина.. та ще ми триете ли профила или не,и ако ще го триете моля направете го,че да си направ нов,защото от този профил страницата ми е ВИДИМА за всички и ако направя още една така ва страница няма да е добре… СВЪРШЕТЕ СИ РАБОТАТА ПОНЕ ЕДИН ПЪТ

  • Валери

    Валери

    Reply

    И вие от фейса ли сте корумпирани както служебното правителство,колко дави евро дави преведи зада неме блокирате?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>