Случвало ли ви се е да се свържете с Facebook относно проблем, който имате? Сигурен съм, че докато правите маркетинг в социалните мрежи – поне един път ви се е случвало да възникне проблем. Като може би имате въпрос относно рекламите и сигурността. Или може би сте родител, който се опитва да коригира настройките в акаунта на вашето дете. Или може би профилът ви е деактивиран без видима причина и се нуждаете от помощ за връщането му.

В тези случаи със сигурност би било полезно да имате списък с формуляри за контакт, за да получите помощ от Facebook. Ами … затова написах в този пост!

Това е върховно ръководство за свързване и получаване на съпорт от Facebook!

Как да се свържете с Facebook и да получите помощ, когато имате нужда?

Повечето социални мрежи имат няколко форми за контакт, за да могат потребителите да съобщават за проблеми. Facebook, от друга страна, има над 100 формуляра за контакт за почти всеки проблем, който бихте могли да срещнете, докато използвате социалната мрежа.

Организирах връзките по категории и включих описание или упътване за всеки формуляр (някои формуляри са изброени повече от веднъж, ако се вписват в повече от една категория).

Достъпност

  • Access Restricted (Bad IP)Опитвате се да получите достъп до Facebook от IP (Интернет протокол) адрес, който е свързан с неправилно конфигуриран ISP (Интернет доставчик) или злоупотреби. Ако смятате, че това е грешка, моля, кажете на Facebook.
  • Accessibility for People with DisabilitiesТози формуляр е посветен на въпроси, специфични за достъпността и помощните технологии.
  • Account Disabled – IneligibleИзпратете този формуляр само ако акаунтът ви е деактивиран заради нарушаване на декларацията за права и отговорности на Facebook. Ако не можете да получите достъп до профила си по друга причина, моля, върнете се в Помощния център, за да намерите подходящия канал за контакт.
  • Facebook Ads API Standard Access ApplicationАко приложението ви вече е одобрено за основен достъп до API на рекламите, можете да използвате този формуляр, за да кандидатствате за стандартен достъп.
  • Personal Data RequestsКак да получите своите лични данни, ако имате акаунт и нямате достъп до него.

Акаунти

  • Account Disabled – IneligibleИзпратете този формуляр само ако акаунтът ви е деактивиран заради нарушаване на декларацията за права и отговорности на Facebook. Ако не можете да получите достъп до профила си по друга причина, моля, върнете се в Помощния център, за да намерите подходящия канал за контакт.
  • Account Disabled – Multiple AccountsАко в момента сте влезли в акаунта на друг човек във Facebook, моля, излезте от него и след това се върнете към този формуляр, като използвате бутона за връщане на браузъра си.
  • Account Disabled – UnderageFacebook изисква всички членове да са на поне 13 години. Моля, предоставете следната информация, за да може Facebook да потвърди вашата възраст.
  • Report an Impostor AccountАко някой е създал акаунт във Facebook, който се преструва, че сте вие или някой, когото познавате, моля, използвайте този формуляр, за да подадете отчет.

Реклами

  • Ads Pending ReviewПомощен формуляр за изчакващи реклами в продължение на повече от 24 часа.
  • Ads Billing InquiryПомощ за конкретни такси, управление на реклами, използване на ваучери и методи на плащане.

Деца

  • Child Data RequestПолучаване на информация за акаунта на дете преди изтриването му.
  • Report an Underage ChildАко смятате, че има дете на възраст под 13 години, използващо Facebook, моля, използвайте този формуляр, за да подадете отчет.

Авторски права и запазени марки

  • Copyright Report FormИзползвайте този формуляр, за да докладвате за съдържание, което смятате, че нарушава търговска марка или нарушава вашите авторски права.
  • Trademark Complaint Inquiry FormИзползвайте този формуляр, ако съдържанието ви е премахнато поради оплакване на нарушение на търговска марка и смятате, че това съдържание не би трябвало да бъде премахнато.
  • Trademark Report FormИзползвайте този формуляр, за да съобщавате за съдържание, което смятате, че нарушава вашата търговска марка.

Данни

  • Child Data RequestПолучаване на информация за акаунта на дете преди изтриването му.
  • Data Use Policy QuestionsТози формуляр е само за въпроси или разяснения, свързани с политиката на данни на Facebook (известна също като Политика за поверителност) или споразумението на Facebook с TRUSTe.
  • Personal Data RequestsКак да си получите личните данни, ако имате акаунт, ако нямате или нямате достъп до него.

Имейли

  • Didn’t Receive Confirmation EmailМоля, попълнете този формуляр, ако имате проблеми с потвърждаването на вашия Facebook акаунт. Не забравяйте да опишете нещата точно така, както се появяват в акаунта ви.
  • Email Address Already in UseАко вече има акаунт във Facebook, свързан с вашия имейл адрес, и не притежавате този акаунт, моля, използвайте този формуляр, за да ни уведомите.

Обратна връзка

Инстаграм

  • Report a Photo or Video for a Violation of Your Privacy Rights on InstagramТози формуляр е запазен, за да могат хората да съобщават за потенциални нарушения на техните права на поверителност относно изображения в Instagram.
  • Instagram Requiring Login Every TimeАко Instagram ви изхвърля всеки път, когато излизате от приложението, моля, попълнете информацията по-долу.

Вход

  • Report a Login IssueАко имате проблеми с влизането или с паролата си, сте попаднали на правилното място. Моля, използвайте този формуляр, за да ни кажете за проблема, който срещате.
  • Security Checks Preventing LoginАко имате проблеми с влизането в акаунта си поради проверки за сигурност, сте попаднали на правилното място. Моля, използвайте този формуляр, за да ни кажете за проблема, който срещате.

Потребителско име

  • Changing Your Language-Specific NameПредоставете информация, така че Facebook да потвърди, че вашето специфично за езика име е вашето автентично име.
  • My Name Wasn’t AcceptedАко не сте успели да се регистрирате за Facebook с вашето автентично име, моля, попълнете формата по-долу, така че съпорта на Facebook да ви помогне да настроите името си.
  • Verify Your NameПоддръжката на Facebook временно спря вашия акаунт, защото установи, че вашият Timeline не показва автентичното ви име? Моля, предоставете следната информация, за да може поддръжката да потвърди вашето автентично име и да актуализира акаунта ви.

фейсбук страници

Страници

  • Page Admin Security CheckАко не сте успели да завършите онлайн проверката за сигурност на Facebook, можете да потвърдите, че това е вашият акаунт, като изпратите на Facebook копие от вашата лична карта.
  • Request for Community-Created Page ReviewАко смятате, че вашата страница е неправилно категоризирана като създадена от общността страница, Facebook ще се радва да преразгледа решението. Моля, обърнете внимание, че самата страница не се е променила. Той все още е във Facebook и феновете все още могат да си взаимодействат с него, както винаги.
  • Your Feedback about Pages InsightsУведомете Facebook какво могат да направят, за да подобрят вашето преживяване с Pages Insights.

Начини на плащане и плащания

Снимки и видеа

  • Privacy Rights – Photo Removal RequestТози канал е запазен за хората да съобщават за потенциални нарушения на техните права на поверителност относно изображения във Facebook.
  • Privacy Rights – Video Removal RequestТози канал е запазен за хората да съобщават за потенциални нарушения на техните права на поверителност относно видео клипове във Facebook.

Някои форми за контакт имат множество опции. В зависимост от избраната от вас опция ще ви бъде показан действителният формуляр или пренасочен към свързани форми за контакт или допълнителна информация.

Посъветвайте се с официалната общност на Помощния център на Facebook

Друг начин да получите помощ при проблеми с Facebook е да се свържете с други потребители във форума на общността на Facebook.

Можете да разглеждате въпроси по теми или да използвате полето за търсене в горната част на страницата.

фейсбук съпорт

Финални думи

Когато имате проблем, предлагам да запазите този списък, за да го разрешите и да ви бъде под ръка.

Ако изпратите съответния формуляр за контакт във Facebook, попитайте официалната общност на Помощния център и започнете дискусия в съответната официална публикация на страницата, вероятно ще получите необходимата подкрепа.

Не забравяйте също да включите ресурси извън Facebook, като например потребителски групи в други мрежи и хора, които познавате.

Какво правите, когато имате проблем във Facebook? Моля, споделете в коментарите!

Над 6400лв. се събраха на благотворителния Коледен турнир по мини футбол “ЗАЕДНО ЗА ВАНКО” състоял се на 21 и 22 декемви в общински спортен комплекс “Аспарухово”.

Два дни, 36 мача, 36 отбора от четири различни града, 168 отбелязани гола и още много емоции съпътстваха това събитие. Шампион на турнира стана отбора на MFC CSKA, който победи с 4-3 във финалната среща МФК Аномалиас.
За най-добър вратар на турнира бе избран Христо Жеков (МФК ЦСКА), най-добър защитник Даниел Асад (МФК Аномалиас), най-полезен играч Мустафа Мустафа – Муси (МФК Аномалиас), а приза за голмайстор получи Роберто Марков (МФК ЦСКА) за отбелязани 10 гола, като 3 от тях във финалната среща.

Включиха се футболистите на ПФК “Черно море” Варна – Петър Вуцов и Иван Дюлгеров, тийм мениджърът на ПФК “Лудогорец” Николай Кирчев, както и известните рапъри от “Бандата на ръба”.

Благодарим на всички хора, които се включиха в турнира по един или друг начин. Специални благодарности към г-н Ивайло Маринов (кмет на район Аспарухово), домакините от ОСК Аспарухово г-н Веселин Василев и г-жа Красемера Мутафчиева, към целият екип на БАМФ Варна начело с Антон Пенчев, Полина Щерева, Красимир Николов, Илиян Илиев и Петър Сидеров. Благодарим на Иван Велчев и ПФК ЦСКА София за подкрепата и изпратената юбилейна тениска подписана от футболистите. Сърдечно благодарим също на Кристиян Ганчев и Юмер Юлианов за съдействието, както и на Стелиян Стоянов и екипа на PRFirm.

БЛАГОДАРИМ И ВИ ПОЖЕЛАВАМЕ ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА КОЛЕДНИТЕ И НОВОГОДИШНИ ПРАЗНИЦИ!

На 21 и 22 декември (събота и неделя) 2019 година ще се проведе Благотворителен Коледен турнир по мини футбол “Заедно за Ванко”. Мероприятието ще се състои между 09:00 и 17:00 часа на изкуствените игрища в квартал Аспарухово, Варна.

Форматът на турнира е 5+1, като максималния брой играчи в един отбор може да бъде до 10. Игровото време е 10 минути на полувреме. Минималната такса за участие на отбор е 100 лева.

До момента са записани 29 отбора, като се очакват още записвания.

В първият ден ще се изиграе основният кръг, а във вторият ще се изиграе финалната фаза. Според записаните отбори ще се определи и регламента на турнира.

Записването за събитието ще продължи до 19 Декември (четвъртък), а на 20 декември петък ще бъде изтеглен жребият и ще се публикува програмата на страницата във facebook – “Благотворителни събития и турнири”.

Организатори на турнира “Заедно за Ванко” са Община Варна, Район Аспарухово, маркетинг и PR агенция PRFirm и Антон Пенчев от Българска Асоциация Мини Футбол Варна.

Специални благодарности към г-н Ивайло Маринов (кмет на район Аспарухово) за съдействието и подкрепата.

Всеки, който все още иска да запише отбор, може да го направи на следния телефон – 0898 455 556.

Важно е да се разработи добре измислена стратегия за SEO, ако искаш уебсайтът ти да се показва в началото на резултатите от търсенето. За тази цел трябва да се съсредоточиш върху три важни аспекта: техническо SEO, Onpage & off-page SEO.

Техническото SEO се фокусира върху оптимизирането на HTML кода на уебсайта. Целта тук е да се улеснят Google ботовете да обхождат уеб страниците ти и да ги индексират.

От друга страна, onpage SEO-то се занимава основно със съдържанието на дадена уеб страница. Намирането на правилните ключови думи и писането на ценно съдържание е част от onpage SEO. Off-page SEO е всичко останало имащо за цел да направи твоя сайт по-авторитетен.

В тази статия ще се съсредоточа именно върху това да направим сайтовете си по-авторитетни. Преди да се потопим дълбоко в стратегиите за off-page SEO, нека погледнем по-отблизо какво точно е то.

Какво е Off-Page SEO?

Off-page SEO се фокусира върху техниките, които помагат за позиционирането на даден уебсайт в началото на резултатите от търсенето. Не може директно да прилагате тези техники на уебсайта си, както при onpage SEO и техническо SEO.

Off-page SEO се върти около изграждането на богат входящ профил от връзки и привличане на линкове от уебсайтове с висок авторитет. Основната цел на този вид SEO е да покаже на търсачките, че твоят сайт е надежден в дадената ниша.

Преди Google да въведе обновленията Panda, Penguin и Hummingbird, уебмастърите използваха някои black hat тактики, за да манипулират алгоритъма. Тези техники включват пълнене с ключови думи и „бисквитки“, link farming, блог спам и добавяне на скрити връзки.

Въпреки това Google искаше да предостави по-добро преживяване за своите потребители. Така че в последващите актуализации те се фокусираха върху санкционирането на уебсайтове, които използват подобни черни тактики.

В крайна сметка, уебмастърите трябва да търсят white hat тактики, за да подобрят своето off-page SEO. Нека да разгледаме off-page SEO факторите, които влияят на класирането в търсачката.

Кои Off-Page SEO фактори влияят на класирането на даден сайт?

Ясно е, че ако искаш да подобриш класирането си в резултатите от търсенето, не можете да игнорирате off-page SEO. За да подобриш този аспект от SEO стратегията си, тук са факторите, върху които трябва да се съсредоточиш:

Качествени беклинкове

Когато авторитетен уебсайт слага обратно линк към уебсайта ти, това изглеждате по-надеждно и достоверно за Google. Ако имаш късмет, може да получиш естествени препратки от различни сайтове. Но това се основава само на късмет.

За да намерите качествени линкове, трябва да инвестираш известно време в намирането на блогове с висок авторитет. В идеалния случай трябва да търсиш сайтове в една и съща ниша като твоята. След като намериш съответните сайтове, им дай идеи за съдържание за гост-публикации.

Вместо да публикуваш няколко пъти за един уебсайт, опитай се да пишеш за различни блогове. Това ще ти помогне да достигнеш до по-широка аудитория.

Освен това, може да получиш качествени препратки чрез ревюта, препоръки, инфографики, подкасти и социални медии.

Качествено съдържание

Създаването на съдържание обикновено се разглежда като част от onpage SEO. Въпреки това, това е фактор, който влияе и върху off-page SEO. Без задълбочено или ценно съдържание, няма да можеш да ангажираш аудиторията си.

Когато публикуваш качествено съдържание, е по-вероятно други да го споделят. То дори може да ти донесе естествени препратки.

Когато създаваш съдържание, не се придържай само към публикациите в блога. Изследвай други форми на съдържание, като често задавани въпроси, видеоклипове, инфографики, изображения и подкасти. Чрез тази стратегия може да печелиш по-качествени препратки от уебсайтове с висок авторитет в твоята ниша (и не само).

Релевантност

Както вече споменах, не всички връзки са ценни за твоя уебсайт. Търсачките анализират доколко уместна е обратната връзка или вътрешната връзка към определена уеб страница.

Penguin ъпдейта на Google показа ясно, че те ще санкционират уебсайтове, които използват манипулативни препратки. Вместо това трябва да получиш качествени връзки от съответните уебсайтове в твоята ниша.

Co-Citation & Co-Occurrence

Co-citation и co-occurence са решаващи фактори за off-page SEO. Когато два различни източника споменават един и същ уебсайт или бранд, той се нарича Co-citation.

Co-occurence се отнася до близостта, присъствието и честотата на съответните ключови думи от различни уебсайтове. Co-ocurrence включва ключови думи, които са сходни и подходящи, но може да не съвпадат точно.

Казано по-просто, co-occurence се фокусира върху наличието на подобно съдържание на различни уебсайтове. От друга страна, то разглежда как са свързани различни уебсайтове.

Използвайки комбинация от тези две стратегии, може да създадеш богат профил от обратни връзки към себе си. Тези стратегии могат да ти помогнат да изградиш своята марка, като увеличиш доверието и ангажираността си.

Линк профил

Повечето санкции, които Google дава на уебсайтовете се основават на техните линк профили. Ако линкваш към спам сайт, може да поставиш на карта репутацията си.

За да поддържаш линк профила си, трябва активно да търсиш добри възможности за изграждане на връзки. Преди да започнеш разбери, че не всички връзки са еднакво ценни. Някои връзки ще повлияят повече от други.

Ето факторите, които трябва имаш предвид при оценката дадена връзка:

  • Domain Authority: Уебсайтовете с по-високо DA ще ти дадат по-ценни препратки.
  • Content Relevance: Връзките към уебсайтове, които са подходящи за твоята марка, продукт или индустрия, предоставят по-голяма стойност.
  • Anchor Text: Това текстът/думата, на който е поставен линка и е подходящ за съдържанието, продукта или марката.
  • Партньорство със сайтове с добър Backlink профил: Връзките от уебсайтове, които имат значителен линк профил, ще ти дадат по-голяма стойност.

домейн авторитет

За да провериш DA на уебсайт, за който искаш да пишеш, може да добавиш разширение MozBar в Google Chrome. След като намериш сайтове с добър DA резултат, им дай добри идеи за съдържание, което да публикуваш при тях.

Най-добрия подход за off-page SEO

Често маркетолозите мислят, че препратките са единственият компонент, на който трябва да се съсредоточат за off-page SEO. Но само ще изстъргаш повърхността, ако си мислиш, че само те са ценни.

Трябва да създаваш уникално съдържание, което хората да споделят. Колкото и клиширано да звучи, съдържанието все още е цар. Ако създаваш съдържание, което хората искат да споделят, си спечелил половината от битката. Най-добре е да получиш качествени връзки от сайтове, които са подходящи за твоята ниша или продукт.

Освен това, трябва да инвестираш известно време в проверка на линк профила на всеки уебсайт, с който искащ да си партнираш. Бъди предпазливи към уебсайтовете, които изглеждат като спам. Намирането на уебсайтове с висок DA и с богати профили трябва да бъде твоята цел.

За най-добри резултати, off-page SEO стратегия ти трябва да бъде в синхрон с onpage SEO и техническото SEO.

Заключителни думи

Off-page SEO може да ти помогне да достигнеш до върха на резултатите от търсенето. Това е от решаващо значение, защото показва на търсачките, че даден уебсайт е надежден. Докато off-page SEO може да увеличи видимостта и ангажираността, отнема време да се възползваш от наградите. С посочените по-горе стратегии, може да укрепиш своята цялостна стратегия за оптимизиране на сайта.

Първоначално публикувано в MarketKing.bg

Сигурни сме, че и ти търсиш варианти за оптимизиране на сайт за електронна търговия и получаване на повече трафик от търсещите машини. Искаш да увеличиш още повече своя органичен трафик?

Колегите от Twenga Solutions са изработили страхотна инфографика, в която споделят 10 съвета за eCommerce SEO, които биха помогнали за увеличаването на нашия органичен трафик.

Ето бързо обобщение:

  • Бъди сигурен, че имаш sitemap
  • Фокусирай се върху линк “котвите”
  • Оптимизирай всички alt тагове на изображенията
  • Винаги търси нови ключови думи
  • Пиши уникални продуктови описания
  • Освежавай съдържанието си
  • Подобри релевантността на страниците
  • Подобри навигацията
  • Подобри скоростта на зареждане на сайта
  • Публикувай често ново съдържание

Разгледай и самата инфографика:

SEO съвети

А, ако все още се затрудняваш и имаш нужда от професионална помощ за оптимизране на сайта ти за търсещите машини – специалистите от PRFirm остават на линия, за да ти помогнат. Потърси ни или направи запитване сега.

Всички, които са запознати с онлайн маркетинга, знаят, че трябва да използват оптимизацията на сайтове за търсещите машини. Факт е, че SEO е един от основните канали за получаване на трафик. Знай, че е важно, ако искаш бизнесът ти да успее в цифровото пространство.

Но защо е така? Как точно SEO помага на твоя бизнес? Тази публикация ще ти помогне да разбереш основните предимства на SEO, така че да добиеш представа колко важно е в действителност за бизнеса.

👉🏻 Дава ти повече видимост

Едно от най-очевидните предимства на SEO е, че увеличава видимостта на уебсайта ти в търсачките, като подобрява класирането. Тъй като SEO включва оптимизиране на съдържанието на сайта с подходящи ключови думи, които получават много търсения, той подобрява твоите класирания в страниците с резултати от търсенето за тези ключови думи.

Това прави уебсайта по-видим за търсещите, което може допълнително да донесе своите ползи. Според опита ни в PRFirm, чрез продължителна работа върху оптимизирането на клиентските сайтове подобряваме натуралните позиции на в търсачката средно с 25 позиции в продължение на девет месеца.

👉🏻 Генерира повече натурален трафик

Друга основна полза е нещо, което аз самият съм изпитал. SEO, когато се направи правилно, може значително да увеличи органичния ти трафик.

Както споменах по-рано, SEO увеличава видимостта в резултатите от търсенето, така че увеличава шансовете ти да закараш повече хора към сайта си.

Между 2016 и 2018 г. успяхме да увеличим органичния трафик на MarketKing.bg. През 2017 г. наблюдавахме увеличение на броя на потребителите с 275% през годината. През 2018 г. имаше увеличение на броя на потребителите с 364%.

Но аз не съм единственият, който има ръст на трафика чрез SEO. Има доста специалисти на нашия пазар, които развиват страхотно сайтове и наблюдават дори и по-добри резултати.

👉🏻 SEO трафикът е изключително релевантен

На всичкото отгоре, целият този трафик не е просто случаен. Разбира се, на моменти може да имаме и случайни посещения. Но в повечето случаи, това е трафик съставен от заинтересована и изключително уместна аудитория.

Те идват на нашия уебсайт, защото активно търсят нещо. И нашия уебсайт е сред най-известните резултати, свързани с тяхното търсене.

Така че те не просто посещават уебсайта заради самия него. Те са там, защото търсят нещо.

Независимо дали търсят информация или продукти, които да купят, има голям шанс да я намерят на твоя сайт поради тези напреднали SEO усилия.

👉🏻 Генерира качествени лийдове

Както споменах в някои горни точки, предимствата на SEO включват привличането на изключително уместна аудитория към твоя сайт и подобряване на тяхното потребителско изживяване.

Тъй като трафикът, който привличаш се състои от хора, които е вероятно да се интересуват от твоите продукти, така имаш по-голям шанс да ги конвертираш

Това означава, че привличаш висококачествени клиенти чрез своите SEO усилия. И това подобрява шансовете за генериране на реализации на сайта.

👉🏻 SEO се интегрира супер добре с останалите маркетинг усилия

Друго от основните предимства на SEO е, че това не е самостоятелна стратегия. То се интегрира с другите ти онлайн маркетингови усилия.

Което означава, че може да го имплементираш между маркетинга на съдържанието, уеб дизайна и дори social media маркетинга.

Една ефективна стратегия за дигитален маркетинг може да изгради вашата клиентска база, да достави потенциални клиенти, да стимулира продажбите, експоненциално да увеличава приходите и бизнес растежа.

Почти всяка компания, от най-малкия местен бизнес до международните марки, сега се занимават с някакъв вид дигитален маркетинг. Въпреки това, тъй като все повече компании се опитват да правят дигитален маркетинг, броят на проблемите и грешките също нарастват.

В тази статия ще разгледаме някои от често срещаните проблеми, които фирмите имат с тяхната дигитална маркетингова стратегия, и как можете да ги поправите.

Няма налична формална дигитална стратегия

Една от най-големите грешки, които фирмите правят, е да не направят официален дигитален маркетинг. Може да е лесно да се хванете за идеи, тенденции и тактики и да се хвърлите направо в изпълнение, без да отделяте време да мислите за по-голямата картина. Въпреки това, една силна дигитална маркетингова стратегия ви позволява да определите целите си и да изработите най-добрия начин да ги постигнете.

Важно е различните техники и тактики да не се разглеждат поотделно, с един резултат в даден момент, а по-скоро изграждане на стратегия, която да обхваща всички ключови елементи едновременно, в която всички те работят заедно.

Една ефективна стратегия не е само планиране. За да изградите силна дигитална маркетингова стратегия, вие също трябва непрекъснато да следите, проследявате резултатите и да правите промени, докато стратегията ви се развива.

Ако се чудите защо проследяването е от съществено значение, помислете за това: вашият бизнес съществува в постоянно променящия се пазар и затова трябва непрекъснато да проверявате и оценявате дали тактиките, които са работили добре в миналото, са все още най-добрият път напред. Това ще ви позволи да направите каквито и да е корекции необходими, за да пренесете бизнеса си на следващото ниво.

Няма дефинирана целева аудитория

Като част от разработването на вашата дигитална маркетингова стратегия е важно да определите целева аудитория. Познаването на аудиторията ви е от решаващо значение, тъй като хората, които насочвате, диктуват толкова много от дейностите ви за дигитален маркетинг, включително какви носители използвате, как се оформя съобщението ви и какъв тип съдържание разпространявате.

Вашата целева аудитория може да бъде вече съществуваща клиентска база, тя може да бъде идеален клиент, до който още не сте достигнали или най-вероятно това ще бъде комбинация от двете. Помислете за целевата аудитория и бъдете възможно най-конкретни по отношение на фактори като възраст, пол, професия, география, интереси и дигитални навици. Това ще ви помогне да знаете как най-добре да ги достигнете чрез дигиталния си маркетинг.

Инвестиране на маркетинг бюджета неразумно

Когато става въпрос за дигитален маркетинг, техниките варират от изключително ниски разходи (и без разходи) до сравнително скъпи тактики като платени рекламни кампании. Проблемът, с който се сблъскват много компании, се фокусира твърде много върху една или друга крайност: или се опитва да пусне дигитален маркетинг на практика с нулев бюджет или да инвестира в най-скъпата тактика, защото смята, че най-скъпият вариант трябва да бъде най-добрият.

Номерът е да се намери баланс и да се търсят най-рентабилните техники, които осигуряват най-голяма възвръщаемост на инвестициите. Стратегия като инфлуенсър маркетинг може да бъде умерен начин за достигане до голяма аудитория и разрастване на марката.

Подценяване на SEO усилията

Всеки момент се извършват над 4 милиарда търсения в Google. Тези обеми очевидно представляват невероятно богатство от потенциал за вашия бизнес. По-голямата част от потребителите обаче не гледат след първата страница с резултати, така че е важно да се класираме възможно най-високо: това е мястото, където се предлага оптимизация за търсещи машини (SEO).

Повечето търговци в днешно време имат поне основно разбиране за SEO. В много случаи обаче това разбиране е ограничено до използването на основни ключови думи в уеб страници и публикации, а SEO е значително по-сложно от това. Алгоритъмът на Google непрекъснато се променя и става все по-интелигентен, което означава, че трябва да сте стратегически насочени към начина, по който използвате ключови думи, включително с разположението им. SEO е от значение не само когато става въпрос за вашия сайт: SEO техники могат (и трябва) да се прилагат и в социалните медии.

Освен това, SEO не е само за ключови думи: беклинковете към вашия сайт също имат голямо влияние върху оптимизацията. Връзките в сайта ви от авторитетни, добре известни уебсайтове съобщават на Google, че сайтът ви е уважаван, което значително подобрява класирането. 

Ако имате нужда от надежден партньор, който да подобри продажбите в онлайн магазина ви, да подобри трафика към сайта и да изгради дългосрочна маркетинг стратегия за бизнеса ви – PRFirm е на линия, за да ви помогне.

Време е за нещо МНОГО ГОЛЯМО! Време е за Brain Bar 2019!

Заедно с Клуб Маркетинг към Студентски съвет на Икономически университет Варна, организираме бизнес и маркетинг събитието “Brain Bar 2019”.

Време е за второто издание на събитието след доста успешното първо издание през 2018-та година.

Продължаваме да каним страхотни лектори и е време да съберем няколко от най-добрите от тях в бранша във Варна. Нашите гост-лектори тази година ще бъдат: Бойко Проданов от Fantastic Services, Николай Петканов от MBrand.io, Светослава Стоянова от Junior Achievement България, Калина Георгиева и Ренета Василева.

Всички ние обичаме да се развиваме. Начините за това са ужасно много, а едно от тях е да научаваме най-добрите практики и уроци директно от хората в бизнеса. За това, твоето присъствие на Brain Bar този април е просто задължително. Ако искаш да научиш повече за маркетинга на взаимоотношенията, продажбите, стартъпите и като цяло искаш да придобиеш повече знания в бизнеса – това е събитието за ТЕБ!

От тактики и инструменти до кампании, нашите лектори ще предоставят информация, която може да бъде използвана, за да ти помогне да станеш по-добър и по-ефективен в своите начинания.

Защо да присъстваш?

Ще имаш възможността да чуеш страхотните лекции на нашите лектори, ще научиш полезна и нова информация, която да имплементираш в бизнеса и дейността си и ще се запознаеш с много хора, които имат сходни на твоите интереси. Също така, ще имаш и възможността да спечелиш страхотни награди!

Регистрирай се и запази своето място на събитието, отговори на въпроса, който ще ти зададем и ще имаш шанса да спечелиш награда от нас!

ВЪПРОС за награда: Как се нарича платформата за реклама на Facebook? Отговори на въпроса през регистрационната форма долу и имаш възможност да спечелиш награда.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА РЕГИСТРАЦИЯ – https://www.brainbar.org/ticket/

Ще се видим в Икономически университет Варна – Зала 128 на 12 април от 16:30 часа.